loading...
berooztarin
admin بازدید : 19 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (1)

زئوس یک سگ ۳ ساله اهل استگو در میشیگان آمریکاست که به عنوان بلند قدترین سگ جهان شناخته می شود. قد این سگ ۱۱۱٫۸ سانتی متر ( ۴۴ اینچ) می باشد، یعنی قدی به اندازه ی یک الاغ با اندازه ی متوسط.

وقتی که بر روی پاهای عقبی می نشیند قد او به ۷ فوت و ۴ اینچ می رسد که از صاحبش هم بلندتر است. وزن زئوس حدود ۷۰ کیلوگرم بوده و یک روزحدود ۱۲ فنجان از غذاهایش می خورد.

زئوس رکورد قبلی را که متعلق به سگی به نام جورج بود و تنها ۱ اینچ کوتاه تر را شکست و عنوان بلند قدترین سگ جهان را به نام خود ثبت کرد.

admin بازدید : 12 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

  زن وشوهری بیش از 60 سال بایکدیگر

    زندگی مشترک داشتند.آنها همه چیز

    را به طور مساوی بین خود تقسیم

    کرده بودند.در مورد همه

    چیز باهم صحبت می کردند

    وهیچ چیز را از یکدیگر پنهان نمی

    کردند مگر یک چیز

 

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 9 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانشمندان می گویند که فلورنس کولگایت ۱۸ ساله می تواند زیباترین زن دنیا باشد بطوری که معدل مسافت بین دو گوش او با مسافت بین مردمک هردوچشم او یک نتیجه نمونه علمی است. همچنین مسافت بین دو چشم او به دهانش کمتر از ۱/۳ مسافت موهایش تا چانه اش است و این یک معیار نمونه دیگری می باشد.


کولگایت زیباترین صورت طبیعی بدون آرایش و بدون عمل زیبایی انتخاب شده بود و این مسابقه عنوانش زیبایی طبیعی از برنامه اورین در تلویزیون ای تی اف انگلیس بود.

admin بازدید : 9 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دختر زیبا که روزی ۱۸ ساعت در دستشویی به سر می برد+عکس

بیماری های مختلفی در دنیا هستند که نشانه اصلی آن ها تهوع و بهم خوردن حال فرد است. در این حالت تمام آنچه در معده فردی قرار دارد خارج شده و مشکلات بسیاری را به بار می آورد. تقریبا تمام انسان های دنیا از رسیدن به این مرحله بیزار هستند و آن را چندش آور می دانند.

بقیه در ادامه مطلب

 

admin بازدید : 9 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

در روزهای اخیر، ابتذال بیش از حد شماری از خوانندگان رپ که با برگزاری کنسرت‌های مستهجن که حتی نشریات زرد نیز اقدام آنها را بی‌شرمانه خوانده و خواستار برخورد با خوانندگان و عوامل این نمایش وقیح شده‌اند، موجب نوعی آشفتگی در فضای فرهنگی کشور شده است.

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 10 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

ویژگیهای صورت زیبا

زیبایی ظاهری فرد اثرات زیادی در روابط اجتماعی فرد و تاثیر او بر اطرافیانش در جامعه خواهد داشت.زیبایی صورت” را میتوان به صورت مجموعه صفاتی تعریف کرد که باعث جذابیت فرد  میگردد.بخشی از این زیبایی را ما از والدین خود به ارث میبریم ولی این همه ماجرا نیست و بخش مهمی از زیبایی دست خود ماست که میتوانیم با افزودن زیبایی اکتسابی به زیبایی ارثی حداکثر جذابیت را برای خود ایجاد کنیم.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 8 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺟﺎﺩﻩ ﭼﺎﻟﻮﺱ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﭼﺎﻟﻮﺱ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺗﺮﻩ ؟!

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﻧﻪ ﮐﻮﻩ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﻣﯽ ﺭﺳﻪ ، ﻧﻪ ﺁﺩﻡ ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ؟!

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺗﻪ ﺧﯿﺎﺭ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﻭﯾﺘﺎﻣﯿﻦ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﺳﺖ ؟!

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺭﻭﻏﻦ ﻣﺎﺭ ۱۰۰ % ﮔﯿﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﯿﺮﺳﺪ ؟!

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺍﮔﺮ ﺗﺎﻧﮏ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺩﻧﺪﻩ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻨﯿﻦ ، ﺷﻠﯿﮏ ﻣﯿﮑﻨﻪ ؟!

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺗﻪ ﺑﺴﺘﻨﯽ ﻗﯿﻔﯽ ﻣﯿﻬﻦ ﺗﮑﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺑﻬﺸﺖ اﺳﺖ ؟!

 

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 9 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

بسیاری از کاربران این عکس را نخستین بار در پینترست دیدند، پرس و جوی آنلاین آنها برای پیدا کردن اطلاعاتی در مورد عکس به جایی نمی‌رسید. این طور شایع شده بود که عکس در ایرلند گرفته شده است، در جایی که هر دو سال یک بار، به مدت یک هفته، کهکشان راه شیری در چنین وضعیتی قرار می‌گیرد.


یکی از عکس‌های بسیار محبوبی است که سال 2013 عنوان پربیننده ترین تصویر را از آن خود کرده است و نام زیبایی نیز بر آن نهاده شده است : ” دنباله بهشت “.

این عکس زیبایی‌های زیادی را در خود جمع کرده است، آسمان شب و ستارگان بی‌شمار، کهکشان راه‌شیری که به صورت زیبایی منطبق بر یک پلکان شده است، سایه یک فرد در انتهای پلکان و نوری که او را احاطه کرده است. همه اینها این حس را القا می‌کنند که شخص از پلکانی به سوی نور و بهشت در حال بالا رفتن است.اما این عکس را چه کسی گرفته است؟ آیا عکس زاده فتوشاپ است؟ مکان تصویربرداری کجاست؟

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 10 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

مث سابق سال جدید رسید و همه به دنبال رنگ سال هستن تا بتوانند لباس های خود را با آن ست کنند.

2 رنگ هستند که ناخودآگاه آدم را یاد ثروت و شادکامی می‌اندازند (اشتباه نکنید، گزارشی که می‌خوانید مقاله موفقیت نیست!) اولی آبی لاجوردی است و دومی سبز زمردی  اما از بین این 2 رنگ، رنگ امسال کدام است؟ با انتخاب این رنگ چه مفاهیمی را وارد زندگی‌تان می‌کنید؟ چه رنگ‌های دیگری برای امسال مد شده‌است؟ جواب این سؤال‌ها پیش روی شماست.

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 15 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

سری جدید آیا میدانید ویژه تیرماه 92

 

آیا میدانید: گردو با چربی ها ناسالم میجنگد ؟

آیا میدانید: سوسک ها منبع پروتئین هستند ؟

آیا میدانید: اجداد خفاش ها موش ها بوده اند ؟

آیا میدانید: پاندا هنگام تولد صورتی رنگ است ؟

آیا میدانید: خمیازه کشیدن به مغز آرامش می‌دهد ؟

آیا میدانید: محققان قادر به کاشت بذر در فضا شدند ؟

آیا میدانید: مسن ترین گربه جهان ۳۸ سال سن دارد ؟

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 58 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 مراسم انتخاب دختر شایسته سال ۲۰۱۳ امروز در جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی برگزار شد. این مراسم که قرار بود در جاکارتای اندونزی برگزار گردد به دلیل مخالفت شدید مسلمانان در جزیره بالی برگزار شد. در این مسابقه که با حضور ۱۲۷ نامزد ملکه زیبایی جهان برگزار گردید، دختر شایسته سال ۲۰۱۲ ون شیایو (Wenxia Yu)، تاج ملکه زیبایی را به مگان یانگ (Megan Young) دختر شایسته ۲۰۱۳ فیلیپین تقدیم کرد و مگان یانگ رسما دختر شایسته سال ۲۰۱۳ جهان گردید.

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 41 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

بدو که روز کوتاهه / پاییز آخر راهه
هندونه رو آوردی ؟ / جوجه هاتو شمردی ؟
زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !
.
.
.
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ
یلدا مبارک

بقیه در ادامه مطلب

 

admin بازدید : 16 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

جاستین بیبر از خوانندگی خداحافظی کرد !! + تصاویر

به گزارش میهن دی ، ” جاستین بیبر ” خواننده نوجوان و پرحاشیه هالیوودی در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد بازنشسته شده است. این خواننده 19 ساله کانادایی الاصل بعد از انتشار جدیدترین آلبومش اعلام کرد قصد دارد برای همیشه از عالم خوانندگی خداحافظی کند.

این تصمیم به قدری غیر منتظره است که حتی مجری برنامه ای که در حال تهیه گزارش از وی بود بسیار متعجب شد. وی اضافه کرد علیرغم اینکه تصمیم دارد همانند یک هنرمند زندگی کند اما در مورد خوانندگی اش مطمئن است که برای همیشه به پایان رسیده است.

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 13 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

عکس های بسیار بانمک از یک حیوان غیرمعمولی


تصاویر زیر مربوط به یک سگ کوچولوی معمولی نیست. عکاسی به نام رابین یو از سگ کوچکش عکس های بیشماری گرفته و او اکنون تبدیل به ستاره شده است.

فلینت که در حال حاضر در دنیای اینترنت بسیار سرو صدا به پا کرده است کار مدلگری و بازیگری می کند و حتی وب سایت شخصی خود را دارد.

در صفحه شخصی او از جانب خود این حیوان نوشته شده است:”من مدل شدن را دوست دارم. لازم به ذکر نیست که درآمدش نیز خوب است. هر وقت زمان عکس برداری باشد، خوراکی های خوشمزه نیز در کار است. وقتی کار مدلینگ انجام نمی دهم، خودم را باز مشغول نگه می دارم. من ایستگاه های امدادی زیادی در سراسر خانه دارم و هرکسی که به کمک من نیاز داشته باشد، مانند پاک کردن ته مانده غذاهایش یا ورزش دادن دستهایش با کشیدن به روی شکمم، من همیشه در دسترس خواهم بود.”

صفحه فیس بوک فلینت تقریبا 1000 لایک دارد و بر طبق گفته صفحه شخصی این سگ، والدین پومرانیایی اش به نام های فلیم و تیندر، از آرزوی پسرشان حمایت می کنند تا همانا او تبدیل به یک ستاره بزرگ شود.

رابین یو، صاحب فلینت می گوید:”او شادی را به زندگی من آورده است. او با جدیت کارها را انجام می دهد و من بسیار او را ناز و بامزه می دانم. این حیوان به راستی یک نقطه روشن در زندگی من است و من از داشتن او خیلی خوش شانسم.”


admin بازدید : 8 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 

امشب جایی نری میخوام بشمرمت

جوجو یلدات مبارک

 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

 

محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار

بقیه در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 1,861